Wednesday, May 16, 2012

Sibuk

Perghhh....sudah lima setengah bulan rupanya berada di tahun 2012 yang sejahtera ini yaa.

Semenjak masuk tahun yg ke-12 dlm milenia baru ini,aku sudah mula merasai kembali erti kehidupan...wah,ayat macam nk buat skrip drama pulak...tapi itulah realiti.

Tahun ni,aku sudah merasa kembali apa itu erti sibuk,especially bulan 4 yg lepas...bz giler wa ckp lu !!!

Yang membuat sgt sibuk itu adalah, apabila aku attend trening...memang terasa kelam-kelibut akibat kesibukan...hatta ketika hujung minggu sekali pun,aku tak berani sangat nk sibuk bersenang lenang,akibat kesibukan....tiap-tiap hari,sibuk takut takder masa ajer kerjanya.

Tapi sekarang,trening sudah abis, sibuk pun berhenti la nampaknya. Perumpaannya seperti dapat bernafas kembali rupanya. Walaupun sekarang sibuk terasa takut benda lain pulak (yg mungkin akan membuat sibuk kembali,tapi dengan level sibuk yg kurang la yer)....itu nanti kita sibuk cerita di lain hari la ek.

Jadi, dalam menyambut kurang kesibukan ini,aku mengambil keputusan untuk sibuk menaip trip baru...sambil sibuk dengar lagu Rock Kapak (yg mana dalam setiap lagu nya,takder la pulak sibuk nak cerita pasal kapak).

Trip kali ni x ada aper yang sibuk sgt nk share sebenarnya,cuma nak cerita aku sibuk jer....sibuk betul,sebab tu aku sibuk nak karang trip nii...Bila dah kurang sibuk ni,mungkin nanti aku akan cuba sibuk karang cerita beruang, seperti yang brader Hapacrita sibuk mintak tuu...dah sibuk cerita tentang semua binatang pon,dia still sibuk nak yg spesifik punya...memang detail la brader Hapacrita nii,sibuk betul...hehe

Apa-apa pun, selamat sibuk membaca la yer...hari-hari kita ni, memang x boleh elak perihal kesibukan ni yer tak. Hari ni tak sibuk,esok sibuk balik,memang sibuk betul kita ni kan...jadi pandai-pandai la sibuk nak hidup kan....Yang penting, dalam sibuk-sibuk tuu,jgn la lupa sibuk untuk bernafas k.

No comments:

Post a Comment