Friday, July 20, 2012

Selamat Berpuasa

Di waktu-waktu subuh nii, memang terasa kesejukan nya...yer la,dah xder matahari, sejuk la kan, lepas hujan pulak tuu.

Tapi bukan itu maksud aku, kesejukan ini lebih kepada kipas angin yang berada di sebelah aku...kuat jugak aku pasang kipas, sampai terasa sejuk hingga ke tulang sum-sum. Aku tidak memerlukan penghawa dingin pada waktu ini.

Sekali lagi bukan itu juga maksud trip kali ini....trip kali ini bukan untuk menceritakan tentang betapa sejuknya waktu subuh.

Subuh pada hari ini lain sedikit...Ya, terasa rahmat pada subuh kali ini.

Rahmat ini kerana esok adalah Satu Ramadhan....Selamat Berpuasa untuk semua Muslimin dan Muslimat di seantero dunia....tapi lebih dikhaskan kepada mereka2 yg boleh membaca bahasa melayu.

Sebab aku tulis ni dalam bahasa melayu...aku x sure kalau ada arab atau mat saleh yang boleh baca nii...

Selamat Puasa...Puasa,jangan tak puasa

2 comments:

  1. Alah,macam la mat dengan saleh tak boleh baca.Menade-nade.

    Btw,ko tau ke tulang sum-sum tu menatang apa?

    Hik hik hik.

    ReplyDelete
  2. Dah setahun entry nih... xde entry br ke..???

    ReplyDelete